• Produkter
    • Taktisk Trening
      • Basemateriell
      • Skytebane
    • Taktisk Elektronikk
      • Radiosystemer
      • Radiotilbehør
      • Mastsystemer (Nyhet!)
      • Talegarnityr
      • Intercom
      • RF-sensor
      • Optikk
      • Fiber
    • Service og Support
      • Integrert logistikkstøtte
      • FDV
      • Service
      • Montasje
      • Personell
      • Opplæring
      • Inspeksjon
      • Rådgivning
  • Kontakt oss
    • Ledelse
    • Ordre og logistikk
    • Salg
    • Kundestøtte
    • Våre ansatte
  • Om oss
    • Obsima Technology
      • Selskapspresentasjon
      • Miljø- og klimamål
      • Våre avdelinger
      • Slik jobber vi
      • Vår historie
      • Sertifiseringer

ic-nowegian ic-english

  • Integrert logistikkstøtte
  • FDV
  • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning
Michael Kropf

KONTAKT SALGSINGENIØR

Michael Kropf

+47 63 93 81 84

Service og Support
  • Integrert logistikkstøtte
  • FDV
  • Service
    • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning
PRODUKTET ER TILGJENGELIG I norway

Service

Vi tilbyr serviceavtaler for vår portefølje av tekniske produkter (Skyte og Øvingsanlegg og Taktisk Elektronikk). I tillegg kan vi påta oss serviceoppdrag på annet materiell. Vi tilbyr alt fra lange serviceavtaler til reparasjonsoppdrag på bestilling som gjør at vi fleksibelt kan løse kundens behov for service av systemer, tekniske installasjoner eller enkeltkomponenter.

Våre tre servicekonsepter:

  • Serviceavtale:
    Langsiktige avtaler med en skalerbar fastdel for administrasjon, møter, konfigurasjonsstyring og fast service intervall. Basert på servicerapportene rådgir vi kundene ift preventivt og korrektivt vedlikehold inkludert kostnader for innkjøp av reservedeler, forbruksmateriell og arbeidstimer (komplette tilbud). Vi leverer også prognoser på fremtidige driftsutgifter for budsjetteringsformål.
     
  • OnCall Service:
    Vi har en todelt OnCall servicetjeneste. Grunnpakken ivaretar administrasjon og tilgjengelighet til et fast beløp. Avtalen benyttes for å bestille on-site service, reparasjon, reservedeler og forbruksmateriell etter fastsatte priser.
     
  • Reparasjonsoppdrag:
    Reparasjonsoppdrag for enheter og komponenter uten serviceavtale vil bli utført i vårt verksted i Rena. Enhet/komponent blir undersøkt og vi gir tilbud på reparasjonen (arbeidstid og deler). En detaljert reparasjonsrapport følger med faktura når materiellet returneres til kunden.

Alle oppgaver og rutiner blir håndtert i vårt dedikerte CRM system  (basert på Odoo) for å sikre historikk på materiell og rutiner.

Ta kontakt med oss for å evaluere hvilken service som passer best for ditt behov.

Relaterte produkter

Rådgivning

Rådgivning

Inspeksjon

Inspeksjon

Opplæring

Opplæring

Personell

Personell

Kontakt oss

+47 63 93 81 80 salg@obsima.no
Share

DEL

logo-whiteic-iso-9001

+47 63 93 81 80

salg@obsima.no

ordre@obsima.no

BESØKSADRESSE

Askheim 1E
2022 Gjerdrum

 

Org.nr. 980 343 413

 

POSTADRESSE

Postboks 76
2024 Gjerdrum

VÅRE AVDELINGER

Gjerdrum
Rena

MENY

Taktisk Trening
Taktisk Elektronikk

Service og Support
Slik jobber vi
Vår historie
Selskapet Obsima Technology
Kontakt oss
 

FØLG OSS

ic-youtubeYouTube

linkin30LinkedIn

© OBSIMA TECHNOLOGY 2021

PERSONVERN

Illustrerende bilder fra Forsvarets bildearkiv er benyttet