• Produkter
    • Taktisk Trening
      • Basemateriell
      • Skytebane
    • Taktisk Elektronikk
      • Radiosystemer
      • Radiotilbehør
      • Mastsystemer (Nyhet!)
      • Talegarnityr
      • Intercom
      • RF-sensor
      • Optikk
      • Fiber
    • Service og Support
      • Integrert logistikkstøtte
      • FDV
      • Service
      • Montasje
      • Personell
      • Opplæring
      • Inspeksjon
      • Rådgivning
  • Kontakt oss
    • Ledelse
    • Ordre og logistikk
    • Salg
    • Kundestøtte
    • Våre ansatte
  • Om oss
    • Obsima Technology
      • Selskapspresentasjon
      • Miljø- og klimamål
      • Våre avdelinger
      • Slik jobber vi
      • Vår historie
      • Sertifiseringer

ic-nowegian ic-english

  • Integrert logistikkstøtte
  • FDV
  • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning
Michael Kropf

KONTAKT SALGSINGENIØR

Michael Kropf

+47 63 93 81 84

Service og Support
  • Integrert logistikkstøtte
  • FDV
    • FDV
  • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning

FDV

Med over 20 års erfaring i integrert logistikkstøtte (ILS) har vi etablert et solid konsept for å implementere ILS på nye og eksisterende systemer/anlegg, for å sikre kostnadseffektiv tilgjengelighet.

Vi har utvidet vår drift og vedlikeholdsportefølje med et konsept som tar vare på FDV kravene i bygg og anleggsbransjen. Vi leverer ift både NS8407 samt NS8417.

Vi gjør konseptanalyse (for nye systemer) eller situasjonsanalyse (eksisterende systemer) som et første steg til en suksessfull FDV implementasjon. Vi tar oss god tid sammen med våre kunder for å forstå behov og definere krav til de enkelte oppgavene i en FDV avtale.

I samarbeid med Kunde definere vi krav til:

  • Dokumentasjon (FDV dokumentasjon)
  • Vedlikehold (preventivt og korrektivt) i henhold til oppetids krav
  • Rapporterings rutiner for feil rapporter, ECO og dokumentasjon
  • Krav til status/progress rapport (månedlig, kvartal eller årlig)
  • opplæring av Obsima personell hos kunde og under installasjon/montasje
  • Konfigurasjon styring og PLM
  • Inventarkontroll for hoved enheter, reservedel og forbruksmateriell og tilknytte logistikk rutiner
  • Integrasjon i Obsima’s QA system
  • Ressursbehov

Alle oppgaver og rutiner blir håndtert i vårt dedikerte CRM system (basert på Odoo) for å sikre historikk på materiell og rutiner fra dag 1.
Kundene får tilgang til kundeportalen og har mulighet for en status oversikt. I tillegg blir kunde oppdatert automatisk pr epost når en ny «Ticket» (feilrapport) er registrert i system. Kunde kan aktivt kommunisere på hver Ticket. Dette sikrer at en komplett historikk blir loggført.

Vi er spesialister på OSCM (Onsite Configuration Management). OSCM håndterer alle rutiner og attributter som er nødvendig for feilsøking eller utskifting av hovedenheter eller ved bruk av reservedeler.

Vi har stort fokus på sporbarhet for alle hendelser og logistikk rund systemene. En god historikk bistår våre kunder til å holde systemer/anlegg i drift.

Ta kontakt med oss for mer detaljer rundt FDV.

Relaterte produkter

Service

Service

Rådgivning

Rådgivning

Opplæring

Opplæring

Personell

Personell

Montasje

Montasje

Kontakt oss

+47 63 93 81 80 salg@obsima.no
Share

DEL

logo-whiteic-iso-9001

+47 63 93 81 80

salg@obsima.no

ordre@obsima.no

BESØKSADRESSE

Askheim 1E
2022 Gjerdrum

 

Org.nr. 980 343 413

 

POSTADRESSE

Postboks 76
2024 Gjerdrum

VÅRE AVDELINGER

Gjerdrum
Rena

MENY

Taktisk Trening
Taktisk Elektronikk

Service og Support
Slik jobber vi
Vår historie
Selskapet Obsima Technology
Kontakt oss
 

FØLG OSS

ic-youtubeYouTube

linkin30LinkedIn

© OBSIMA TECHNOLOGY 2021

PERSONVERN

Illustrerende bilder fra Forsvarets bildearkiv er benyttet