• Produkter
    • Skyte og Øvingsanlegg
      • Målmateriell
      • Simulator
      • Skyteanlegg
      • Skivemateriell
    • Taktisk Elektronikk
      • Radiosystemer
      • Radiotilbehør
      • Talegarnityr
      • Intercom
      • Optikk
      • Server/Lagring
      • Fiber
    • Drift og vedlikehold
      • Integrert logistikkstøtte
      • FDV
      • Service
      • Montasje
      • Personell
      • Opplæring
      • Inspeksjon
      • Rådgivning
    • Netthandel
  • Obsima Magasinet
    • Obsima Magasinet
      • Skyte og Øvingsanlegg
      • Drift og Vedlikehold
      • Taktisk Elektronikk
  • Om oss
    • Obsima Technology
      • Kontakt oss
      • Slik jobber vi
      • Vår historie
      • Sertifiseringer

ic-nowegian ic-english

  • Integrert logistikkstøtte
  • FDV
  • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning
Michael Kropf

KONTAKT SALGSINGENIØR

Michael Kropf

+47 63 93 81 84

Drift og vedlikehold
  • Integrert logistikkstøtte
    • Integrert Logistikkstøtte
  • FDV
  • Service
  • Montasje
  • Personell
  • Opplæring
  • Inspeksjon
  • Rådgivning
PRODUKTET ER TILGJENGELIG I norway

Integrert Logistikkstøtte

Med over 20 års erfaring i integrert logistikkstøtte (ILS) har vi etablert et solid konsept for å implementere ILS på nye og eksisterende systemer/anlegg, for å sikre kostnadseffektiv tilgjengelighet.

Å utføre konseptanalyse (for nye systemer) eller situasjonsanalyse (eksisterende systemer) er alltid den første steget til en suksessfull ILS implementasjon. Vi tar oss god tid sammen med våre kunder for å forstå behov og definere krav til de enkelte oppgavene i en ILS avtale.

I samarbeid med kunden definerer vi krav til:

  • Vedlikehold (preventivt og korrektivt) i henhold til oppetidskrav
  • Rapporteringsrutiner for feilrapporter, ECO og dokumentasjon
  • Krav til statusrapporter (månedlig, kvartal eller årlig)
  • Opplæring av Obsima sitt personell hos kunde og under installasjon/montasje
  • Konfigurasjonsstyring og PLM
  • Inventarkontroll for hovedenheter, reservedeler og forbruksmateriell og tilknyttede logistikkrutiner
  • Integrasjon i Obsima’s QA system
  • Ressursbehov

Alle oppgaver og rutiner blir håndtert i vårt dedikerte CRM system (basert på Odoo) for å sikre historikk på materiell og rutiner fra dag 1.

Kundene får tilgang til kundeportalen og har mulighet for en statusoversikt. I tillegg blir kunden oppdatert automatisk pr epost når en ny «Ticket» (feilrapport) er registrert i systemet. Kunden kan aktivt kommunisere på hver Ticket. Dette sikrer at en komplett historikk blir loggført.

Vi er spesialister på OSCM (Onsite Configuration Management). OSCM håndterer alle rutiner og attributter som er nødvendig for feilsøking eller utskifting av hovedenheter eller ved bruk av reservedeler.

Vi har stort fokus på sporbarhet for alle hendelser og logistikk rundt systemene. En god historikk bistår våre kunder til å holde systemer/anlegg i drift.

Ta kontakt med oss for mer detaljer rundt ILS.

Regjeringproposisjon 62 S

Relaterte produkter

Service

Service

Rådgivning

Rådgivning

Inspeksjon

Inspeksjon

Opplæring

Opplæring

Personell

Personell

Montasje

Montasje

Kontakt oss

+47 63 93 81 80 salg@obsima.no
Share

DEL

MOTTA SISTE NYTT Taktisk Elektronikk
MOTTA SISTE NYTT Drift og vedlikehold
MOTTA SISTE NYTT Skyte og Øvingsanlegg

logo-whiteic-iso-9001

+47 63 93 81 80

salg@obsima.no

ordre@obsima.no

support@obsima.no

BESØKSADRESSE

Askheim 1E
2022 Gjerdrum

 

POSTADRESSE

Postboks 76
2024 Gjerdrum

VÅRE AVDELINGER

Gjerdrum
Rena

MENY

Skyte og Øvingsanlegg
Taktisk Elektronikk
Slik jobber vi
Vår historie
Selskapet Obsima Technology
Kontakt oss
Obsima Magasinet

MOTTA SISTE NYTT

ic-targetSkyte og Øvingsanlegg

ic-targetDrift og vedlikehold

ic-hearTaktisk Elektronikk

FØLG OSS

ic-youtubeYouTube

linkin30LinkedIn

© OBSIMA TECHNOLOGY 2019

COOKIES

PERSONVERN

Illustrerende bilder fra Forsvarets bildearkiv er benyttet

CLS LOGG INN